Dieta Kim Protasowa.

Dieta kim protasowaJest to, trwająca równe pięć tygodni, dieta odchudzająca, której główną zaletą jest możliwość jedzenia w dowolnej ilości. Brzmi dziwnie? Byc może, ale nie zapominajcie, że ta „dowolna ilość” dotyczy wyłącznie produktów zalecanych na poszczególne tygodnie.

Dieta K.Protasowa podzielona jest na dwa etapy: 2 tygodniowy – wstępny i 3 tygodniowy etap właściwy. W obu etapach można pić dowolne ilości herbaty i kawy bez cukru. Koniecznością jest też wypijanie 2 litrów wody dziennie. Nie można od tej zasady stosować wyjątków.

Etap nr 1

Trwa przez 2 tygodnie i można w jego trakcie spożywać bez ograniczeń następujące produkty:

– surowe warzywa (dowolne, w zależności od upodobań)

– białe sery, twarogi

– chude jogurty, które nie zawierają więcej niż 5% tłuszczu, oraz kefiry również odtłuszczone

Ponadto osoby na diecie Protasowa powinny spożywać w ciągu dnia:

– jedno, ugotowane jajko dziennie

– 3 zielone jabłka

Etap nr 2

Trwa przez kolejne 3 tygodnie i w zasadzie niewiele różni się od etapu pierwszego. Można na nim spożywać bez ograniczeń te same produkty co w poprzednich dwóch tygodniach i ponadto w ciągu dnia:

– 300 gram mięsa lub ryby przyrządzone w dowolny sposób nawet smażone (uwaga samo mięso bez panierek, ciast itd. Można przyprawiać ziołami i niewielką ilością soli, wykluczone mieszanki przypraw, które zawierają bardzo dużo soli)

– 1 jajko gotowane na dzień

– 3 zielone jabłka

Zaletą diety Kim Protasowa jest możliwość jedzenia właściwie bez ograniczeń, co w praktyce eliminuje, charakterystyczne dla wielu diet odchudzających, uczucie wilczego głodu. Jest to dieta białkowa dlatego mogą ją podjąć wyłącznie osoby nie chorujące na nerki, wątrobę, oraz dobrze tolerujące białko i produkty mleczne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>